Bu Blogda Ara

5 Nisan 2011 Salı

Accademia del Profumo Awards


Bir sene ne kadar da çabuk geçmiş. 2011 Parfüm ödülleri sahiplerini bulmaya başladı. 18 Mart'ta, Bologna'da yapılan tören sonucunda İtalya birincilerini belirledi.

En iyi kadın parfüm            : Gucci Guilty

En iyi kadın koku tasarım   :  Love, Chloe

En iyi kadın şişe tasarım     : Gucci Guilty

İletişim ödülü                     : Aqua di Gioia/ Giorgio Armani


En iyi İtalyan                      :  Attimo/ Ferragamo 

En iyi niş parfüm                : (untitled) Maison Martin Margiela



En iyi erkek parfüm           : Bleu de Chanel

En iyi koku tasarım            : Voyage d'Hérmes

En iyi erkek şişe tasarım   : Voyage d'Hérmes

İletişim ödülü                    : Bleu de Chanel



En iyi İtalyan                      : Bulgari Man

En iyi erkek niş                  : Zegna Forte


Diğer uluslarası Fifi ödül tören tarih ve adayları görmek isteyenler;  http://www.fragrance.org/index.php





2 yorum:

  1. bleu de chanel hakkkında ne düşünüyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar parayı o parfüme vermeyi düşünme arkadaşım ben kaç kere düşündüm araştırdım denedim sıradan bir limon akordu ismi var marka aşağı çekmiyor ürün fiyatını kalıcı ama koku tek nota yalnızca limon bazlı kokuyor aynı karakterde koku istiyorsan Terre Hermes daha kalıcı daha kaliteli ve belirgin bir koku geçtiğin yerde ben kokuyorum der bilgin olsun

      Sil