Bu Blogda Ara

11 Temmuz 2010 Pazar

LUSH

LUSH'ta kendimizi kaybettik...




Lush, nasıl başlasam bilmiyorum. Bir Lush mağazasına yaklaştığınız anda kokular etrafınızı sarmaya başlıyor. İçeri girdiğiniz anda ise tamamen kendinizi kaybediyorsunuz. Açıkçası ilk ziyaretimde nereye baksam, ne nedir şeklinde bir kafa karışıklığı, ve koku sarhoşluğu yaşasam da imdadıma güleryüzlü ve sizi sıkmayan Lush çalışanları yetişti. Sonrasında Lush kataloğu ve internet sitesinin de yardımıyla, daha bilinçli!!(lafın gelişi, yine kendinizi kaybetmemeniz imkansız gibi birşey) bir şekilde alışverişinizi yapıyorsunuz. Çıkışta buram buram Lush kokuyorsunuz.

Lush eğlenceli bir marka. Banyo ürünleri( köpükler, balistikler, sabunlar, duş jelleri, şampuanlar), cilt bakımı için ürünler, masaj kremleri, katı ve sıvı parfümleri ve birçok ürünleri var. İnternet sitesinden inceleyebilirsiniz, ayrıca müşteri yorumları da yardımcı olacaktır.

Kokular genel olarak, vanilya, portakal, limon, meyve ağırlıklı. Yasemini de unutmamak lazım, nitekim Lush ürünlerinde kullandığı yasemin konusunda oldukça iddialı. En alınası ürünler, hiç kuşkusuz renkli banyo balistikleri ve köpükler.




Çevre sorunları konusuna özellikle dikkat ediyorlar. %90 geridönüşümlü ambalaj kullanıyorlar. Hedefleri %100'e ulaşmak. Palmiye yağı kullanımına karşı bir kampanyaları var. Kullandıkları yağlar, zeytinyağı ve bademyağı. Mümkün olduğunca az sentetik kullanıyorlar ve doğal ürün kullanımına önem veriyorlar. Pek çok etik kampanyaya destek veriyorlar, hayvanlar üzerinde teste karşılar ve daha pek çok yeşil politikayı izliyorlar. Detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayın.

5 Temmuz 2010 Pazartesi

AÇIK RADYO' DA "KOKU"


Sevgili parfüm ve koku tutkunu izleyicilerim,

Açık Radyo'da her Salı bizler için çok özel bir program yapılıyor.

Her hafta kokular üzerine farklı ve ilgi

çekici konular hazırlayan Vedat Ozan,  bir parfümör.

 Aşağıdaki linklerden radyo programını

dinleyebilir, kendisini facebook sayfasından takip edebilirsiniz. Ben öyle yapıyorum.



Saat 10:30'da AcikRadyo 94,9 yayinlanan KOKU'da bu hafta



--Amerikalılar geliyor. Fransızlar uyuyor mu?

--Youth Dew/E. Lauder ve ilk çok satan Amerikan parfümü. Fransızlar hala uykuda…

--Charlie/Revlon ve Fransızların yenilgisi/Amerikalıların zaferi: Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.

--Sıradışı tanıtım metodları: Giorgio Beverly Hills/Mikrokapsül tekniği ile koku numunesi artık derginizin içinde.

--Amerikan zaferinin özeti: Pazarlamanın koku tasarımı ve kokusal yaratıcılığın önüne geçmesi.

başlıkları yer alacak.

Program, FM 94.9 kanalindan dinlenebilir.

İnternet üzerinden dinlemek için : Buradan

Podcast'e ulaşmak için : Buradan

FaceBook sayfası için : Buradan ulaşılabilir.