Bu Blogda Ara

27 Şubat 2010 Cumartesi

ARMANI IDOLE d'ARMANI

GIORGIO ARMANI/ IDOLE d'ARMANI

YIL: 2009

KOKU AİLESİ: Meyve/Floral

ÜST NOTALAR: Sicilya Clementine mandalinası, Armut, Zencefil, Hint Davana

ORTA NOTALAR: Safran, Yasemin, Gül Lokumu Akoru

ALT NOTALAR: Benzoin, Patchouli, Vetiver

BURUN: Bruno Jovanovic

Idole d'Armani, gelecekte bir klasik olmaya aday, Armani'nin kadınlara övgüsü ve teşekkürü. Armani sesi oldukça yüksek çıkan bir parfüm. Sıktığınız anda meyvelerin kuvvetli kokusu çevrenizi sarıyor. Parfüm endüstrisinde son yıllarda yükselişte olan trend, klasikleşmiş, geçmişin isim yapmış kokularını tekrar formüle ederek piyasaya çıkarmak. Özellikle şipre kokular; vetiver, meşeyosununu özellikle son iki yıldır birçok kokuda içerik olarak görüyoruz. 90'lardaki minimalism akımının etkisi ile parlayan hafif, unisex kokular artık yerini daha öne çıkan, ağır kokulara bırakıyor. Idole d'Armani de tam bu zamanda, bu doğrultuda çıkarılmış bir parfüm. Öncelikle söylemeliyim ki benim için kullanamayacağım kadar ağır bir parfüm. Ancak bu Idole d'Armani'yi beğenmediğim anlamına gelmiyor, tam aksine bu oldukça karakterli, bana geçmişten gelen, annemin o muhteşem parfümlerini hatırlatan güçlü kokusu ile başımı döndürüyor. Bir saat içinde acı portakalın, ve diğer meyvelerin kokusu hafifliyor ve yerini safran ve yasemin alıyor. Bir süre sonra gerçekten de pudralı bir gül lokumunu kokluyor oluyorsunuz ve seksi bir havadan, daha romantik diyebileceğim bir alana geçiş yapıyorsunuz. Gerçekten de çok şaşırtıcı. Özellikle akşam kullanımları için uygun olduğunu düşünüyorum. Esmer tende hoş duracaktır.

5 yorum:

  1. Armani'den kötü parfüm katiyen çıkmaz zaten :)

    YanıtlaSil
  2. bu parfümü daha 2 saat önce aldımm !! :) gerçekten çok beğendim favorilerim arasına girmeyi başardı bile
    -EN-

    YanıtlaSil
  3. bugüne kdr birçok parfüm denedim ama artık insanlar ben kapıyı çaldığımda gelenin ben olduğunu kapıyı açmadan içeri sızan parfüm kokusundan anlıyorlar. Fiyatı yüksek oldukça 75ml e göre ama mükemmel herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. Cok asil ve cekici bir koku.Ancak Edp yerine yanlislikla Edt aldim internetten.Umarim kalici olur

    YanıtlaSil
  5. bende bu parfumu kullanmak istiyorum insallah allah nasip eder bu parfumun cok kucuyunu kullandim insallah buyuyunu almak nasip olur

    YanıtlaSil